Dag 15 - Annyeong Jeju

16 augustus 2022 - Seogwipo, Zuid-Korea

Dit was hem dan fam. Onze laatste dag volle dag op Jeju. Als alles goed gaat vliegen we morgen om 17:15 terug richting Seoul om daar nog een nachtje te slapen.

Vandaag hebben we nog wat echte vakantiedingen gedaan natuurlijk. Het was flink bewolkt vandaag, wat je op de foto's / video's ook zult zien, maar het was 30 graden dus ideaal weer om iets te doen.

Jeju kent veel watervallen die we onmogelijk allemaal kunnen bezoeken, maar we hebben de Jeongbang waterval uitgekozen om te bezoeken. Tof en je kon lekker met je voeten in het water!

20220816_131815

Daarna zijn we weer met de bus opweg gegaan naar Camellia Hill. Dit is een heuvel op het platteland waar je wederom prachtige natuur kan zien. In de lente staat het compleet in bloei, maar daar zijn we natuurlijk te laat voor. Alsnog mooie bewolkte plaatjes.

20220816_160830

De bus terug kwam pas over 50 minuten dus hebben we een mooi stuk door het platteland gelopen naar een andere bushalte.

20220816_162254

Op de weg terug zijn we nog langs het Jungmun Saekdal strand geweest. Na de hele dag bewolking begon het nu ook echt te regenen, maar wij lagen nu lekker in de zee dus alles was toch al nat. Van het strand heb ik 2 vette filmpjes die leuk zijn on te zien.

20220816_174002

Het was ondertussen al 8 uur 's avonds dus het was nu echt tijd om terug  te gaan. Tijdens het avondeten hebben Roene en ik teruggekeken op deze vakantie en we kunnen het niet anders dan een gigantisch succes noemen. De volgende twee dagen vooral in het vliegtuig en bus zitten en dan zijn we donderdag rond 6/7 uur 's avonds weer thuis.

Dit was dan ook de laatste blog van deze super vette vakantie. Bedankt voor het lezen en leuke reacties! Ik zie jullie weer in Nederland!!

Xoxoxoxo

1. Jet de Groot:
    16 augustus 2022
    Het zag er fantastisch uit allemaal!
  2. Jan:
    18 augustus 2022