Dag 10 - Regen

11 augustus 2022 - Pusan, Zuid-Korea

De regen heeft vandaag Busan weer bereikt. We wilden vandaag naar het strand gaan, maar helaas gingen die plannen niet door.

Nou kwam het niet helemaal slecht uit gelukkig. Roene had slecht geslapen en ik had zelf een beetje heimwee vandaag dus we hebben een rustdagje ingelast.

Aan het eind van de middag zijn we Busan nog ingegaan om de binnenstad te verkennen in de regen en lekker te eten.

20220811_180007 20220811_182010

Roene en ik vinden Busan gastvrijer dan Seoul (hoofdstad syndroom denk ik). Mensen zijn hier bereid om een praatje te maken en verwelkomen touristen graag, wat in Seoul soms wat koud aanvoelde. Mijn Koreaans gaat ook wel steeds beter dus misschien helpt dat ook een beetje.

Morgen voor ons weer grotere plannen! Bedankt voor de leuke reacties 😘

1. Jan:
    11 augustus 2022
    Volgens mij. Zitten jullie elke dag enorm lekker te eten! Het ziet er fantastisch uit telkens. Gelukkig zin jullie superactief, anders zou ik zeggen: let op je lijn! Naar nl hoef je niet echt heimwee te hebben!
  2. Jet de Groot:
    12 augustus 2022
    Ik vind het zo knap dat je wat Koreaans spreekt. Krijg je daar complimenten voor?
    Goed dat jullie even een dag rust hebben genomen. Het zijn veel indrukken om te verwerken.