Dag 4 - Meer zweet

5 augustus 2022 - Seoel, Zuid-Korea

Alsof we niks van de vorige dag geleerd hadden besloten we toch weer een fysieke activiteit te doen vandaag. Het is was iets beter te harden vandaag met 32 graden en 85% luchtvochtigheid.

We zijn naar Bukhansan Nation Park afgereisd om daar een trail te doen. Ik kan niets anders zeggen dat dit één van de vetste dingen was die ik ooit gedaan heb. Ik heb echt mn ogen uitgekeken naar de pracht van de natuur en het uizicht. Het was wel echt loodzwaar in deze hitte. Zo zwaar zelfs dat Roene het vanwege oververhitting halverwege moest opgeven en de daling weer inzette.

20220805_140311-min

Ik wilde niet opgeven en besloot toch tot het einde door te gaan. Elk kledingstuk was doorweekt met zweet, maar ik heb het gehaald! En omg wat was het het waard. Ik zal deze tocht niet snel vergeten! Zie weer alle foto's en videos in het nieuwe mapje!

20220805_155323-min

20220805_155931

Morgen ff serieus rustig aan doen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jet de Groot:
    5 augustus 2022
    Wat ben je toch ook een enorme doorzetter zeg! Respect.
    Wat een mooie foto's en inderdaad een totaal andere wereld. Geweldige ervaring.
  2. Jan:
    5 augustus 2022
    Teachers have better stamina!ziet er allemaal vet uit Toon. Volgende keer ga ik mee, haha