Dag 12 - 해변

14 augustus 2022 - Pusan, Zuid-Korea

Dit was onze laatste dag alweer in Busan. Tijd vliegt! We zijn vandaag richting het strand gegaan. Het bekende Haeundae Beach is een zeer populair strand in Busan voor zowel de locals als de touristen.

20220813_170010

Het tourisme is zeer beperkt nog in heel Zuid-Korea. De andere touristen die we zijn tegen gekomen zijn bijna op 2 handen te tellen deze vakantie.

Haeundae was hoe dan ook flink druk en we besloten eerst het lokale aquarium te bezoeken, wat dan ook wel weer een leuk uitstapje was.

20220813_151235 20220813_152619

Daarna zijn we lekker op het strand gaan liggen, zijn we de zee natuurlijk ingedoken en hebben we weer heerlijk gegeten. De dag zat er alweer op toen!

20220813_170000

Ik schrijf dit bericht in de ochtend dus we vertrekken vandaag met het vliegtuig naar het eiland Jeju. Daar gaan we onze laatste avonturen beleven van deze vakantie!

Onze vlucht van Seoul naar Amsterdam is een paar uur vervroegd a.s. donderdag. Dat betekent helaas voor ons dat we onze vlucht van Jeju naar Seoul naar een dag eerder moeten verplaatsen (of nieuwe vliegtickets kopen) anders redden we het niet. Even extra stress maar we gaan het allemaal regelen vandaag!

Peace!

1. Jet de Groot:
    14 augustus 2022
    Hé wat vervelend voor jullie. Ik hoop dat het probleem zich makkelijk oplost. Zo jammer als dat veel stress door ontstaat in je vakantie. Ik duim voor jullie!
  2. Wies:
    14 augustus 2022
    Nahhh wat kut van dat je vlucht is vervroegd 😒 hoop dat jullie toch nog alles kunnen doen wat jullie wilden doen! Heel benieuwd naar Jeju foto's!