Dag 13 - Byebye Busan

15 augustus 2022 - Seogwipo, Zuid-Korea

Gisteren hebben we om 11 uur onze air bnb verlaten opweg naar Jeju. Vliegveld Gimhae ligt buiten Busan dus met flink wat tijd met het OV waren we uiteindelijk om 1 uur op het vliegveld.

Alles verliep gelukkig heel soepel en vlekkenloos en om 14:40 vlogen we naar onze laatste bestemming: Jeju-do!

De vlucht stelde weinig voor en met 50 minuten stonden we aan de grond in Jeju-stad. Ons hotel staat in een stad aan de andere kant van het eiland dus we moesten nog anderhalf uur met de bus richting ons hotel in Seogwipo. Uiteindelijk kwamen we daar om 18:00 aan!

We zagen onderweg al dat Jeju echt schitterend was, maar we zijn meteen even de omgeving gaan verkennen. Ik heb meteen een paar mooie plaatjes van Jeju voor jullie!

20220814_184655

Tot slot: we konden de tickets helaas niet meer omboeken, dus hebben we nieuwe vliegtickets terug naar Seoul gekocht en een extra hotelovernachting geboekt. Dat is allemaal gelukt gelukkig! Helaas hebben we nu maar 2 volle dagen op Jeju, maar we gaan er het beste van maken!

1. Jet de Groot:
    15 augustus 2022
    Balen, maar maak er inderdaad het beste van want Jeju ziet er prachtig uit.
  2. Wies:
    15 augustus 2022
    Inderdaad maar extra genieten van de dagen daar want wauwie 😍😍😍
  3. Wies:
    15 augustus 2022
    JAMMER!! :( maar dan inderdaad maar extra genieten van jullie dagen daar want het ziet er echt heeel mooi uit!